2017/02/25

パンク Flat Tire




ブライアンがトラックの前輪に釘が刺さっているのを見つけました。それを引き抜いたところ,深く刺さっていたようで,タイヤの空気が一気に抜けていきました。
Brian found a nail in the tire of his truck. As soon as he pulled the nail, the air started coming out and got a flat.


タイヤを外す前に,まずブライアンのトラックの掃除。車の中はごみや物がごっちゃごちゃになっていてそのひどいこと!後部座席はまるっきち見えない状態でした。たぶんパンクしたのは偶然の出来事じゃなくて,車を掃除しろってことだったのかも(苦笑)
Before we got the tire off, we cleaned his truck first. Inside his truck was filled with junk - books, CDs, receipts, many many plastic bags, trash, etc. The back seats could not be seen. It was just terrible! I think he got a flat so he could clean the truck.




ある程度片付けた後,ブライアンがタイヤを外し,もう一台の車のトランクに乗せて修理をしてもらいにお店へ。タイヤを買ったお店で無料で修理してもらえたのでホッ。
After we got rid of all the junk, Brian took the tire off. He put it in the trunk of Stratus and went to the shop to get it fixed. Since he got the tire from the shop, they fixed it for free which I was glad about.




また元通りに☆ブライアンが運転しているときにパンクしないでよかったです。
And the tire is back on the truck. I'm glad Brian didn't get a flat while he was driving.

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

大変だったね!
でも、運転中じゃなくて良かったよね。
こちらの相手の事故対応、まだ終わらず。。。
スッキリしないよー。

mikeeks さんのコメント...

職場から帰ってくるときに釘が刺さってるのすでに知ってたらしいけど,抜いたら空気抜けるかもと思って家に帰ってくるまでそのままにしておいたらしい。で家で抜いたら案の定あれよあれよという間に空気が抜けたというわけ。そちらも早く事故の対応済むといいね~。めんどくさいね。