2017/02/03

トランポリン Trampoline


今日注文してあったトランポリンが届きました♪冬の間外で遊べずにエネルギーが発散できないでいるウィリアムのために買いました。これで夜も寝つきがよくなるといいな~。
The trampoline I had ordered online came today! I ordered it so William could use his energy he hasn't been able to get rid of since he can't go outside and play in this cold weather. I'm hoping this will help him fall asleep better at night.



組み立てる前。ウィリアムは勝手に部品を並べてますが。。。
Before assembling. William is putting parts on the floor, of course not following the instruction.



何時間も汗かきながらやって,やっとできました。ほぼ一人でやったのでかなり疲れました。ブライアンが手伝ったのは5パーセントくらい(笑)できたころにはウィリアムはとっくに寝ていたので,明日喜んでくれるかなぁ。喜んで遊んでくれなきゃ困る!しっかしすごい場所とってるなあ。
It took me a few hours to assemble them together. I did most of the work. Brian probably 5 %. lol It looks nice, but is taking so much room in the house. :( William had gone to bed long before it was done, so I hope he will get excited when he sees it tomorrow. He'd better play with it! 



今晩の夕飯はほうれん草のキッシュ。これ作る予定じゃなかったけれど,作る予定のものを作る気分じゃなかったので急きょ予定変更。ちなみに昨日はロールキャベツでした。おいしかったです。
I cooked spinach quiche for dinner tonight. I was planning on cooking something else but didn't feel like cooking it, so the quiche it is. Oh and dinner last night was rolled cabbage. It was yummy. :)


2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

届いたんだねー、トランポリン!
組み立てる前に並べちゃうところがウィリアムったら可愛いね。ぱっと見プラレールかと思ったよ。
ロールキャベツ‥‥こちらは相変わらずだロール白菜です!笑

mikeeks さんのコメント...

トランポリンめっちゃ汗かいた,組み立て。今日朝起きてすぐにジャンプしてたよ~。ロールキャベツ個人的には白菜が好き。それで育ったからかな。でも白菜一つ買うとなかなか使い切れないからなあ。まあキャベツもそうだけど。半分とかで売ってないしこっち。いつもキャベツ買うと,まず大きい葉っぱを使ってロールキャベツ,それでそのあとは,お好み焼き,餃子,焼きそばとかキャベツを使う料理が続くんだよな~。決まってそれ。