2008/08/22

青少年神殿参入 Youth Temple Trip


昨日今日泊まりで静岡ステーク青少年神殿参入がありました。今年は一台の大型バスを借りてみんなで一緒に行きました。沼津支部からも若い女性2人が参加して、帰りに一緒に写真を撮りました。彼女たちは2年前に教会に改宗しました。私の誇れる2人です。

There was a Shizuoka stake youth temple trip (8/22-23). This year, our stake rented a big bus and we all went together. The picture is me with two youg women from Numazu branch. They joined the church 2 years ago. I'm so proud of them.

0 件のコメント: