2010/07/02

最高のディナー Great Dinner

ちょ~かわいくない?How cute this looks!
超思いっきり食べまくりました☆ I had soooo much food!
今晩は同じ支部の姉妹がわたしともう一人の若い姉妹をディナーに招待してくれました。わたしの大好きな鳥のから揚げをはじめ、たくさんおいしいごちそうをいただきました。写真はその一部です。デザートに、ずっと前から気になっていた不二家のミルキーロールケーキを買っていって食べました。おいしかった~☆

One of the sisters in the branch invited me and another young sister for dinner. There were so much delicious food including my favorite deep fried chicken. I took a picture of some of the food. For a dessert, I brought a Milky Roll (cream roll) from Fujiya. I had been wanting to eat it and it was yummy. :)

0 件のコメント: