2015/03/27

プレイグループ Playgroup





数週間前から教会の小さい子供のいるお母さんたちでプレイデー(ママ友の集まりみたいな感じかな)を始めました。毎週違う公園に行ったりして子供たちを遊ばせます。ウィリアムとわたしは今日初めて行ってみました。今日はとても暑かったので(私にとって),早く帰りたかったけれど,ウィリアムが帰りたがらなくってみんながいなくなっても遊び続けて結局1時間半もいました。アイスクリーム家に帰って食べようと言って,なんとか車に乗せて帰ってきました。

Moms with young kids started play day a few weeks ago. We usually go to a different park every week and let kids play for like an hour. William and I went for the first time today. Since it was hot today (to me it was!), I didn't want to stay for a long time, but we ended up staying for an hour and a half because William didn't want to stop playing. I finally told him that we would be having some ice cream at home, then he gave in. :)




今日は暑かったので夕飯は涼しげなタコサラダ。野菜がおいしく食べれるのでいいです♪

Since it was hot like I mentioned earlier, we had taco salad for dinner tonight. I love taco salad because I can have tons of veggies in a yummy way. 


0 件のコメント: