2015/07/05

天気予報ハズレ! Wrong Weather Forecast








天気予報によれば今日もすごく暑くなる予定だったのに,全然ハズレました!(よかったけど)
一日中曇ってたし,夕方には少し雨も降って,とても過ごしやすい一日でした。残りの夏,毎日こんな感じだといいのになあ。暑くなかったので,午後教会から帰って落ち着いた後に,ウィリアムの大好きな神殿に行ってきました。夕方雨が降り出す前に行って来れてよかったです。

その後はコールドウェルに住むブライアンの家族との食事会。いつもはブライアンの妹家族の家でやるけど,今日は両親の家で,ブライアンの家族とわたしたちだけ。昨日病院に入院することになったブライアンのおばあちゃん(ブライアンのお母さんの母親)の話で盛り上がり?ました。出される食べ物をまったく食べなかったり,薬を飲むのを拒否したりしてるそうなので,それらをちゃんと摂取して少しでも元気になってくれるといいです。

It was supposed to be super hot today, but it turned to be a nice day, cloudy all day and not hot at all. It even rained a little in the afternoon. Since it wasn't hot, we took William to the temple ground (his favorite place) and played there in the afternoon.

And in the evening, we drove down to Brian's parents in Caldwell for dinner. Usually we have dinner at the Strassers (Brian's sister's home), but they went to the Strassers (Brian's sister's in-laws), so we were just with Brian's family. We talked a lot about Brian's grandma who was hospitalized. Hope she will not refuse to eat and take medicines!!

0 件のコメント: