2015/11/29

パイ食べ放題! All You Can Eat Pies!




6種類のパイ!―ピーカン,2種類のパンプキン,
アップル,バナナクリーム,チョコレート
6 pies! - Pecan, two kinds of pumpkin, apple pie,
banana cream, and chocolate.



自分が持って行ったチョコチップとバタースコッチチップのクッキー
These are the cookies I brought to dinner
(Chocolate & butterscotch chips cookies)



いとこどうしでDVD鑑賞
Watching a DVD with cousins.

今日は日曜だったので,いつものごとくCaldwellに行って家族とディナーでした。先日の感謝祭のときの残りのパイやデザートがたくさんあったのに加えて,わたしが持って行ったクッキーもあったので,本当に盛りだくさん。わたしは2種類のパンプキンパイとパンプキンケーキを食べました。かなりお腹いっぱいです。ところで今日はめっちゃ寒かったー!!!

We went down to Caldwell for family dinner this evening since it was Sunday. For dessert, there were so many leftover pies from Thanksgiving. Plus there were some pumpkin cake, and I brought cookies too. I had two kinds of pumpkin pies and a piece of pumpkin cake. I am sooo full! By the way, it was super freezing today!!

0 件のコメント: