2015/07/14

アヒル Ducky







今日午後,ウィリアムと近くの用水路にアヒルを見に行くことにしました。たくさんいて,親子のアヒルも見ることができました。かわいかった~。その場所が小学校の入り口なので,いつもの通り学校の遊び場に行って少しだけ遊びました。天気が悪くなってきて雨が降って来そうだったので早めに退散しました。

William and I went out to see ducky this afternoon. We could see many of them and some baby ducky too. :) Since it was right by the elementary school, William wanted to play at the school playground, so we went there and played just for a short time since it was getting windy and seemed like a storm was coming. 

0 件のコメント: