2015/07/24

ショッピングモール Shopping Mall




今日は来週更新予定のパスポートに必要な写真を撮りにモールのカメラ屋さんに行ってきました。行ったらびっくり教会の知り合いが働いていて,その人に写真を撮ってもらいました。用事はすぐに住んだのだけれど,モールに来るといつもウィリアムがエスカレーターで遊びたがって,結局1時間近くいました(苦笑)。なんとかエスカレーターから遠ざけるためにチョコレート屋さんへ行ってお家でチョコレート食べよう!と誘ってSee's Candyへ行ってチョコレートを買って無事に家に戻って来ることができました(笑)See's Candy高いけどおいしくて大好き♪

I needed to have a picture taken to renew my passport, so I went to a camera shop at the mall with William this morning. When we got there, a brother from our church was working there (I had no clue he worked there) and he took my passport picture. It was done right away, and we could have gone home, but whenever we go to the mall, William has to ride an escalator FOREVER! We ended up staying at the mall like an hour. I finally said to William "Let's go buy some chocolate at the chocolate store and go home and eat." He loves chocolate, so he agreed to come with me to See's Candy, we got some chocolate (got free sample too) and were able to come home.



今晩の夕飯は天ぷらそば。見た目はそんな大したことない天ぷらですが。さつまいもとズッキーニの天ぷらと,人参とエビのかき揚げです。超大量に作ったけれどブライアンと二人でペロッと平らげてしまった。。。太るわけだよね。

We had Tempra soba for dinner tonight. They are yam, zucchini, and carrots & shrimp. I made bunch but Brian and I ate them all. No wonder we gain weight...

0 件のコメント: