2015/07/06

ベビーの会 Japanese Moms-Kids Group





今日久しぶりに(2回目)ボイシ周辺に在住の日本人のお母さんと子供たちのグループの集まり(ベビーの会)に行ってきました。明日が七夕ということもあって,今日は七夕の飾りを作りました。ウィリアムは全然作ろうとしてくれなかったからほとんどわたしが作りました~。でもできた作品を見てちょっとはうれしかったみたいです。ウィリアムはそこのお宅にあったおもちゃで遊べて喜んでいました。いつも日本人の方と接するときはとても緊張します。でも今回は初めてのときよりも少し気楽に参加できてよかったです。

William and I wen to a meeting for the Japanese moms and kids who are in the Boise area. It was our second time. The last time I was way too nervous to be surrounded by Japanese people and didn't feel all that comfortable, but today I felt a lot better about being there. Since tomorrow is Tanabata, we made some Tanabata decoration. William wasn't so into making it, and I had to do it most of the work, but he seemed to like the end product. :) He just loved playing with the toys that were there (one of the Japanese mom's house).


0 件のコメント: