2015/07/26

枝豆 Edamame Beans



最近枝豆がなってきて,まだ小さ目だったのでもう少し大きくなってから収穫~と思って今日水をあげに行ったら,日差しが強いせいか茶色く変色してしまっていて,ショック~!全部(といってもこれだけしかなっていなかったけど)収穫してきました。これ食べれるかなぁ~。

There had been edamame beans growing but they were still small, so I thought I'd wait until I pick them. Then I went out to the garden today to water the plants and found most of them dry up. So sad! I decided to pick all the edamame beans which was few, but I'm not sure if they are eatable.




夜はコールドウェルのブライアンの家族親族と集まって食事会。ブライアンの誕生会も兼ねて。みんなはバーベキューハンバーガーとチキンだったけれど,ブライアンだけはバーベキューステーキでした。連日お腹いっぱい食べすぎて苦しい。

We went down to Caldwell for Sunday dinner with family. It was supposed to be Brian's birthday dinner. We all had BBQ hamburger and chicken, except Brian. He had a huge BBQ stake. :) I have been eating way too much for the last few days. My tummy hurts.

0 件のコメント: