2015/08/03

ポートランド旅行 Portland Trip


先週火曜日から昨日までポートランドに家族旅行に行っていました。今日から旅の様子を一日ごとに書いて行きたいと思います。(^v^)

My little family went on a trip to Portland from last Tuesday to yesterday (7/28-8/2). I'll write about the first day of the trip today.






朝9時半出発予定でしたが結局10時半頃になってしまいました。でも順調に行って夕方5時ころには近くまで来ましたが,ちょうどラッシュアワーと重なってしまうということで途中にある滝(マルトノマフォールズ)に寄ってきました。長い自動車での旅でしたが,ウィリアムはおりこうさんにしていてくれて(半分は歌ってました),途中に見えた大好きな風車や,水のタンク,列車などに興奮していました。

We were planning on leaving the house at 9:30 am, but ended up leaving about 10:30 instead. We stopped by at Multonomah Falls on the way to Portland since it was about 5 pm and we would get stuck in the traffic. It was a long drive, but William did well - singing half the time. He was excited to see all the things he loves- windmills, water tanks, trains, etc. 



滞在先はビーバートンのシャイローイン。疲れたので今晩はファストフード(ジャックインザボックス)で夕飯買って部屋で食べました。

We stayed in Shilo Inn in Beaverton. We were so tired when we arrived there, so just went to Jack in the Box to get dinner and eat at the motel room.

0 件のコメント: