2015/08/04

ウィリアムの風邪 William's Cold



今日は明け方からウィリアムがひどく咳き込んでいたので,小児科医に診てもらうことにしました。予約時間が午後だったのですが,行く頃には全く咳が出ず,ぴんぴんしていて予約キャンセルしようかと思ったけれど,診てもらって肺炎とかひどい状態になってないことが分かって一安心。風邪早く治るといいけど。今日はウィリアムブロックでたくさん遊びました。これは昨日できなかった家庭の夕べの活動で作ったタワー。管制塔だって言ってました。笑

William was coughing so hard earlier this morning and I decided to take him to the doctor. The appointment was in the afternoon, and by the time we had to leave for the appointment, he wasn't coughing at all, of course. I thought about canceling the appointment, but thought it would be nice to be checked just in case. His lungs were clear and had no pneumonia or anything serious, so it was good. Hope he gets all better soon. William wanted to play with blocks a lot today. We even played with blocks for the FHE activity tonight (We couldn't have FHE last night so we did it tonight). 


0 件のコメント: