2015/08/17

学校の遊び場 School Playground



今日は夜ブライアンが,仕事帰りにおばあちゃんのアパートの家具を移動する手伝いにそのまま行ったので,ウィリアムと二人で過ごしました。近くの小学校の遊び場に行って遊具で遊ぶことにしました。ウィリアムはすべり台の下から上に上がるのが面白くて何度もやってました。上まで行けるのに何度もわざと滑り落ちてました。笑

Brian went down to Caldwell after work this evening to help out with moving the furniture from his grandma's apartment, so William and I were the only ones home and we decided to go to the playground of Horizon elementary school. William wanted to climb up the slide from the bottom and slide down before he reached the top. He could climb up all the way to the top but it was more fun for him to slide down on its way on purpose. :)

0 件のコメント: