2015/08/27

長かったけれど充実した一日 A Long But Productive Day


今朝ウィリアムとCaldwellの葬儀屋さんへ行きました。ブライアンのおばあちゃんがコロラド州デンバーにおいて31日に埋葬されるために飛行機で空輸されるということで,その前に最後のお別れに行ってきました。ちょうどブライアンのお母さん(おばあちゃんの長女)もユタに行っていていないし(次男のダニエルが二日前に手術したので,ダニエルや彼の息子たちの面倒をみたりするため),ほかにお別れを言う人があまりいないというのもあったし,最後におばあちゃんに会っておきたい(会わなかったら後悔する)と思ったので行ってきました。穏やかな顔をしていました。ウィリアムと自分に親切に接してくれたことに感謝してきました。行ってよかったです。

William and I went down to Caldwell this morning to say good bye to grandma Raggedy for the last time before she got shipped to Colorado this afternoon. The mortuary was taking her to the airport at 10 am, so we left home before 9 am to make it in time. I was able to thank her for the kindness she showed to me and William, and told her that I wished I could have talked to her more before she passed, but I was glad that I got to see her for the last time. She looked peaceful.





その後は,近くのブライアンの妹の家に行って,ウィリアムといとこのエディーは一緒に楽しく遊んでいて,わたしは来週から始まるコリーのプリスクールの準備(といっても家の掃除,笑)を手伝いました。お昼ごはんをいただいて,帰りにドーナツももらいました♪

After we left the mortuary, we went over to the Strassers. William played with his cousin Edison and I helped Cori and Micah in getting ready for Cori's preschool starting next week. I mostly helped out in cleaning the kitchen. They fed us lunch and even gave me a doughnut! :)








夜は家族でウェスターンアイダホフェアに行ってきました。ウィリアムが楽しみにしていた観覧車が,身長が足りなくって乗れず,すっごいかわいそうで自分が泣きそうでした!でもちびっこも乗れる電車が2つあったので,合わせて3度も乗りました。あとで観覧車が別のところにもう一つあって,それはウィリアムでも乗れることが分かったのだけれど,ウィリアムは電車の方に興味を示して結局乗りませんでした。乗り物の他にもヤギやヒツジ,牛,馬,などの動物がたくさんいました。超でっかい牛さんと写真を撮りました。今日は朝から忙しかったけれど充実した良い一日になりました。明日はあさってのウィリアムの誕生日の準備で忙しくなりそうです。

And in the evening, my little family went to Western Idaho Fair. William had been wanting to ride on a Ferris wheel and we found out two Ferris wheels they had had a height limit that William could not ride! I was so heart broken for him!! We kept finding a ride he could ride on and later found two train rides to ride. He got to ride trains three times and that made him happy. Then we found another Ferris wheel that he could ride on, but by then William was more interested in trains, so it worked out ok. Along with many rides, there are many farm animals at the fair too. I got to have a picture taken with a huge cow. It was really a "Holy Cow!" lol It was a busy long day, but very productive. I'll be busy tomorrow with prepping for William's birthday on Saturday.

0 件のコメント: