2015/08/14

友達とお遊び Play Date


真ん中の隠れているのがウィリアム。


今日は友達のお誘いでペパーミントパークという公園で午前中遊んできました。ここのところとても暑い日が続いていて今日もかなり暑かったですが,ウィリアムは公園で遊べて大喜び。ウィリアムが一緒に遊べる友達ができてうれしいのと同時に,誘ってくれた友達の友達が他にも数人それぞれの子供たちと一緒に来て,自分も新しい人と知り合うこともできてうれしかったです。

My friend Maren invited William and I for a play date at a Peppermint Park this morning. It was another hot day today, but William really enjoyed playing at the park with other kids. I was glad too that I could meet new people (Maren's friends). 



今晩の夕飯は冷やし中華。友達のかっちゃんが先日ポートランドで会ったときに日本からのお土産でくれたラ王の冷やし中華(乾麺だけど生麺みたい!)を作って食べました。おいしかったぁ~♪かっちゃんありがとー!

We had cold noodle for dinner tonight. My friend Katsue gave some when I saw her in Portland. She brought it all the way from Japan. Thank you Katsue! It was yummy!

0 件のコメント: