2015/11/21

ウィリアムの散髪 Gave William A Haircut





昨日ウィリアムの髪を切ったのだけれど,パソコンがのろのろで結局シャットダウンしなくてはならなかったりして日付が変わってしまいました。のびのびになっていたウィリアムの髪,切ってさっぱりしました。昔は嫌がってなかなか切るのが大変だったけれど,最近は嫌がりながらも切らせてくれるのでやりやすいです。何度も何度も「もうおわった?」と聞かれたけれど(笑)自分で切るのでいつもサルみたいになっちゃってごめんね~ウィリアム。それにしても切る前と切った後,雰囲気全然違う。

I gave William a haircut yesterday, but I couldn't post it because my PC was stinking slow and had to shut down and by the time I was finally get it to work again, the date had changed. I was so frustrated with my PC. May be it's time to get a new one! William used to hate getting his hair cut, but lately he lets me cut it without much whining, and that helps. He repeatedly asked me (like 20 times!) "Is it done?" though. lol He looks totally different with shorter hair. I feel bad that he always looks like a monkey after I cut his hair.  

0 件のコメント: