2015/11/26

感謝祭 Thanksgiving


今日は感謝祭でしたが,家族たちとの食事の写真は全然撮りませんでした。。。その代りというのも変だけど,午前中に公園に行ってクリスマスカード用の写真を撮りに行ってきました。すごく寒かったので,もう早く帰りたくって,これすごくいい!っていう写真がなかなか撮れなかったけれど,なんとか数枚まあまあなのが撮れました。これはクリスマスカード用に選んだやつじゃないけれど,撮った写真の一枚。

It was Thanksgiving today. We had a great Thanksgiving dinner with family and relatives, but I didn't take any pictures of the feast. But instead, here is one of the pictures we took at a park this morning for the Christmas card. This one is actually not the one we chose for the card, but one of the pictures we liked. It was freezing cold so it was hard for William to keep smiling. lol

0 件のコメント: