2008/05/19

本棚 A bookshelf



あまりにも物が多すぎて収納場所が足りなくて、3日前くらいに収納ボックスを2つ買ったけれど、それでも足りなくて、今日は組み立て式の本棚を買ってきて作りました。これでかなり部屋が片付いてとても嬉しい!

I have way too much stuff compared to the size of my room! I bought 2 plastic boxes a couple days ago to put some stuff in, but those weren't enough, so I bought a do-it-yourself bookshelf today and built it. Now my room looks much better and I'm happy about it.

4 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

昨日の教会掃除ご苦労様でした。
ただ、手を動かしていた時間より、SAのヨタ話の時間の方が長かった気が…(^^ゞ
でも、楽しい時間でした。

しかし、その後、夜勤明けのまま休むことなく相方と二人してカラオケ6時間は…何を歌ったか殆ど覚えていません。

mikeeks さんのコメント...

夜勤明けで6時間はマジですごい!お疲れ様~。次は私もいけるように歌の練習しときます!ちなみに、これわたし(うちだ)っす。

Tara さんのコメント...

Awesome! I put together a desk for us the other day and only made one giant hole in the side! Opps. ;-)

mikeeks さんのコメント...

Tara - How did you get the big hole?!?! Is it possible to get a hole in the side?? ha ha...