2008/05/11

日本に戻りました! I'm back in Japan!

           ラスベガスのホテルベネチアンの中 / Inside Venetian Hotel in Vegas                                                   

ディズニーランドにも行きました。/ I went to Disneyland!

4/2から5/2まで一ヶ月間アメリカに行ってきました。旅行っていうか、友達を訪ねてっていう感じ。ユタ、カリフォルニア、ネバダと3州にわたって友達を訪問しました。友達全員と会うことは不可能だったけれど、多くの友達に久しぶりに会うことが出来てとても嬉しかった~。アメリカはやっぱり自由の国って感じがしたなぁ。機会があればまた住みたいな。

I went on a trip to the U.S. from 4/2 to 5/2. I wasn't really visiting any tourist spots, but was mostly visiting my old friends. It was so good to see them. I went to Utah, California, and Nevada and got to see many of my friends there though I missed some of my friends. I felt that the U.S. was truly the free land, and I would love to live there again if I get a chance.

2 件のコメント:

Tara さんのコメント...

I'm jealous of your visit. I wish I could have seen you and gone to disneyland with you!!

mikeeks さんのコメント...

I wish I could have seen you too! So sad...Disneyland was great as always! :D