2008/11/08

最後の訪問 The Last Visit

フィロコモ姉妹とエンヒ Sister Filocomo and Henrique 宣教師たちとフィロコモ兄弟 The missionaries and brother Filocomo
今晩沼津支部の宣教師たちと御殿場に住むブラジル人の教会員の家族、フィロコモ家に夕食におよばれしました。2年半ほど彼らは日本で働いていましたが、今月末ブラジルに帰ることになりました。さみしい(泣)!今晩がフィロコモ家が帰ってしまう前の最後の訪問となりました。いつもそうだけど、ほんとにとてもおいしいブラジル料理をいただいて、みんなお腹いっぱいになりました。ところで、御殿場はとても寒かった!さすが富士山のふもと。
The missionaries serving in Numazu branch and I were invited for dinner at the Filocomo's, Brazilian family members who live in Gotemba. They have been working in Japan for two years and a half, but decided to go back to Brazil the end of this month. So sad! Tonight's visit became our last visit before they leave Japan. As always, we had great Brazilian food and we all got so full. By the way, Gotemba was freezing cold! I guess the place really is located at the bottom of Mt. Fuji.

0 件のコメント: