2013/06/02

メモリアルデーウィークエンド Memorial Day Weekend




先週末はメモリアルデーウィークエンドで月曜日が休みだったので,オレゴン州ポートランドに行ってきました。おもな目的はウィリアムの日本のパスポート取得のため。そのついでに去年行ったときには行かなかったチャイニーズガーデンや,海(キャノンビーチ)にも行ってきました。ブライアンの友達の家にも訪問して楽しい時間を過ごせました。一つ残念だったのは,ボイシにはない韓国料理やさんに食べに行きたかったけれど,毎晩ウィリアムがひどくぐずって行けずじまい。ハンバーガーなどを買ってきてホテルで食べるということになりました。(-_-:)

We went to Portland, Oregon for Memorial Day weekend. The main purpose of the trip was to get a Japanese passport for William (Japanese consulate is there). While we were in Portland, we went to Chinese Garden and Cannon Beach. We also visited Brian's friend and his family and had a great time with them. Brian and I wanted to go to a Korean restaurant (we don't have any here in Boise), but William got tired by dinner time every night, so we end up not going. We had to have burgers and stuff instead. Sad! :(

0 件のコメント: