2013/10/17

誕生日 Birthdays





先週10日はわたしの誕生日でした。6日はお義母さんの誕生日でした。2週続けてみんなで誕生パーティーをしました。

自分の誕生日には家でも祝ってもらって,ブライアンからはベーキングのレシピ本,ウィリアムからはStar Trekのマグカップをもらいました。(^v^)わたしはスポンジケーキが好きじゃないので,ブライアンがレモンチーズケーキパイを買ってきてくれました。おいしかった~♪

週末にはTucanos(肉食べ放題のブラジル料理や)へ食べに行きました。お店の人にも祝ってもらいました(^v^)

It was my birthday on the 10th. My mother-in-law's was on the 6th. So, we had a birthday party two weeks in a row. 

On my birthday, Brian bought me a baking cookbook, and William gave me (supposed to be from him) a Star Trek mug. And Brian bought me a lemon cheesecake pie because I don't like normal sponge cake. The pie was yummy.

On the weekend, we went to Tucanos for lunch to celebrate my birthday. The restaurant staff came to wish me a happy birthday too. :)

0 件のコメント: