2013/11/18

2年目の結婚記念日 2nd Anniversary




もう先週のことですが,11月11日で結婚して2年になりました。早い!ブライアンもウィリアムも風邪気味だったのでその日は家でタイカレーとバナナクリームパイでお祝いしました。バナナクリームパイは見てのとおりクリームが上手に固まらず,溶け気味ですが。

それからブライアンがセーターをプレゼントしてくれました。わたしはブライアンの好きなバナナクリームパイを作ったのと,朝いつもは作らないお弁当を作ってあげました。

ところでその日はうちの両親の結婚記念日でもあり,ウィリアムが祝福された日で,特別な日です。

これからもずっと良い時間を過ごして行けますように~。

November 11 was our 2nd anniversary. Time went by fast!. Both Brian and William were kind of sick, so we just celebrated our anniversary at home with red Thai curry and banana cream pie. As you can see in the pictures, the pie was a failure. The cream didn't set right. 

Brian gave me a sweater as a gift. I made the pie, and also lunch for him (I don't usually make it). 

November 11th is a special day because it's also my parents' anniversary and William's blessing day.

I hope we can spend great time together for a long time.




2 件のコメント:

katsue さんのコメント...

結婚記念日おめでとう〜。素敵な夫婦で、家族!毎年、愛と思い出を重ねていきたいな。見習いたいと思います〜。

mikeeks さんのコメント...

かっちゃんたちすでにステキすぎるよ♪わたしたちが見習いたいくらい!でも幸せな結婚生活って努力しないとだめなんだってこの2年間で分かりました。