2016/01/16

ジェンガ Jenga




数日前からウィリアムとはまっているジェンガ。今日は土曜日だったので3人で遊びました。このゲーム対象年齢6歳からになっているんだけれど,ウィリアムが意外に上手!積み木をくずしてしまうのはいつもわたし(-_-;)

William and I have been playing Jenga since a couple days ago. Since it was Saturday today and Brian was home, three of us played together. It says this game is for 6 years old and up, but surprisingly William is pretty good at it and I'm usually the one who destroy the blocks. :(




ところで今朝は朝ごはんにホットケーキを作りました。わたしはバナナとチョコレートシロップとホイップクリームをトッピングして朝から豪快に食べました♪

We had pancakes for breakfast today. For toppings, I put some bananas, chocolate syrup, and whipped cream. I was in heaven! :)

0 件のコメント: