2015/06/29

トイレトレーニング Potty Training



今日初めて本格的にウィリアムのトイレ訓練しました。結論から言うと,こりゃかなり時間かかりそうだわ。でも一度だけおまるに座っておしっこできました!初日にしては上出来です。その後立て続け(20分以内くらい)に3度ももらしたけど。トレーニング用パンツもう全部濡れてしまって洗いました。明日はどうしようかなあ。。。一日空けてまた挑戦しようかね。

I tried to potty train William today seriously for the first time. It will definitely take a while to potty train him. However, he did sit on the potty for a long time and actually went pee on potty once. I call it a success for the first attempt. But after that, he wet his training pants three times consecutively within 20 minutes or so. There were no more clean training pants left. I washed them so I'll try again probably not tomorrow but the day after tomorrow. I need a break. 

0 件のコメント: