2016/08/15

8/11 家族旅行 第4日目(最終日) Family Trip Day 4 (Last Day)



最終日は、ブライアンの両親と妹の家族が今月から高校生になる子供たちの登録をするための予約が3時にあったので、起床して朝ごはんを食べたらそのまま帰宅の準備。10時までに出たいということだったけれど結局11時すぎ。でも1時間の遅れはこの家族にしては上出来でした(笑)
The last day of our trip was to just get up and get ready and come home. Brian's parents and sister had daughers who are starting high school soon and they needed to register in the afternoon (the appointment was 3 pm). So, we were planning on leaving McCall at 10 am the latest, but we ended up leaving a little after 11. One hour behind the schedule was actually pretty good for this family. lol


早朝ダイニングルームの窓のから2頭のシカが見えました。これは雄のほう。
In early morning, I saw two deer from the dining kitchen. This one is a male.



朝ごはんを食べるウィリアム。ブドウとフルーツループ。
William having breakfast (grapes and froot loops).



みんなが帰り支度をする間にひたすら待つベイビーケイト。笑
Baby Kate waiting for everyone get ready to go home.



ウィリアムとわたしはブライアンが前日にボイシに戻ってきていたのでブライアンの両親の車に一緒に乗せてもらって帰ってきました。例の高校での予約時間にぎりぎりで間に合う時間になんとか戻ってきました。先に自宅まで送ってもらう時間がなかったので、ブライアンの実家で2時間半ほど待機。それで結局ブライアンが迎えに来て、夕飯のピザをごちそうになってから帰ってきました。旅行は楽しいけどやっぱ家が一番落ち着く~。
Since Brian had left McCall a day early, his parents gave William and I a ride back to Caldwell. We made it back leaving just enough time to get to the appointment with high school. There wasn't time for them to give us a ride back to our house in Boise before the appointment, so we waited for about 2 and 1/2 hours. After all, Brian came to pick us up and we all had dinner (pizza) at his parents house and went home afterwards. It's nice to be on a trip, but always good to be home. 


1 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

家が一番落ち着くの分かるわぁ〜!笑
もう嫁に行ってからもう直ぐ8年だけど、実家であっても「ここは自分の家じゃないんだー」って思うもん。
自分の家って良いよね!