2016/08/04

また。。。 Again...


またまた昨日はブログを更新できず。。。どうしてもウィリアムを寝かしつけながら寝てしまう。ブライアンが起こしてくれるのだけど、あと五分。。。と言って結局起きたのは夜中の2時(-_-;)それから4時まで眠れませんでした。
Again, I fell asleep as I put William to bed last night and didn't wake up before the day changed to update my blog. Brian tried to wake me up, and I said five more minutes...and didn't wake up until 2 am...Then I couldn't sleep until 4. Sigh...

ということで、昨日は、久しぶりにボイシ神殿に行ってきました。その間、ウィリアムを友人のジェニーに見ていてもらいました。ジェニーのところには何度もウィリアムを見てもらったことがあるので安心。
So, yesterday, I went to the temple for the first time in a while. I really needed to be there. While I was at the temple, Jenny, one of my friends from church took care of him. He has been to Jenny's many times so I feel safe leaving him at her home. 


迎えに行ったら、ジェニーがウィリアムの頭をサムライヘアにしてくれてありました(笑)置いていくときには泣いて嫌がっていたけど、すぐに泣き止んでジェニーのお孫さんたちとガヤガヤ楽しくしていたようです。
When I went to pick him up, Jenny had made his hair Samurai hair. :) When I left him there, he didn't want to be left there and cried, but Jenny told me he stopped crying soon and had a great time with her ground children.



だいぶ長い間サムライヘアでいた様子(笑)
It looks like he was in the hair for a long time. lol

裏庭でもたくさん遊んだみたいです。
He told me he played in their backyard too.





これは午前中にジェニーにあげるために作ったピーナツバタークッキー。ジェニーがピーナツバタークッキーを嫌いということを知らずに(笑)ジェニーのお孫さんが食べてくれました(^^)
These are peanut butter cookies we had baked for Jenny without knowing she didn't like them. lol Jenny's ground kids ate them. :)






2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

毎日お疲れ様!
こちらもお疲れ&超イライラと戦ってます!笑
たまにでも子どもを見てくれる友達がいるのは助かるよね!
こういう時に子供って、順応性があるなぁって思わない??

mikeeks さんのコメント...

ほんとちょっと見てくれると助かる~。順応性あるね~たしかに。でもあのウソ泣きは何だったんだって思うよ(笑)