2016/08/15

新しいオーブン New Range



古いオーブン Our old range

ここずっとオーブンの調子が悪くてまともに使えていなかったので、修理をするか新しいオーブンを買うか迷っていたけれど、25年は使われていてもう寿命だろうと判断して購入することに。
We had been having problems with our oven for a while and we had to either fix the problems or buy a new range. Since it was probably over 25 years old, we decided to buy a new one, well a used one. 


新しいオーブン New range

先日土曜日に中古屋さんに見に行って購入し、今日配達してもらいました。値引きで389ドルの札がついていたところを、ストアマネージャーが275ドルまでさらに値引きしてくれて超ラッキー♪それに45ドル追加して配達してもらい、さらに古いオーブンも持っていってくれました。90日の保証もついています。久しぶりにクッキー以外のものが焼けるので楽しみ~♪
We went to a used appliance store this last Saturday and found a range that had a price tag said $389. I thought it was a bit pricey, but the store manager came and he said the range was $275. I was like whaaat?! It says 389! In response, he said "Yes, I'm the store manager and I can do whatever I want." So, that's how much we paid plus $45 for the delivery and haul away our old one. I love it! The range has a 90 day warranty too. I'm happy that I can bake now. :)

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

また美味しそうなもの投稿してね!
新しいもの、早く試したいよね!しばらくオーブン使った料理が楽しいだろうね。

mikeeks さんのコメント...

これ黒くてよく見えないけどトップはコンロ(ハロゲンだと思う)なんだ。4つコンロがついてる。下がオーブン。アメリカは電気のコンロとオーブンならその二つが一緒になってるのが普通。今日ズッキーニブレッド作ったよ~。やっぱちゃんと温度が定まってると焼きがうまくいってうれしかったよ。