2016/08/23

お父さんの職場訪問 Visited Daddy At Work




今日はブライアンがランチを持っていくのを忘れたので届に行ってきました。Nampaという二つとなりの市にあって25分くらいかかるのでめったに行かないんだけれどせっかくたまたま早く起きて作ったのにくやしかったからさ(サンドイッチだけどね)。
Brian forgot to take his lunch today, so William and I decided to deliver the lunch to him at work. His office is in another city (two cities away) and it takes 25 minutes to get there, so we hardly ever go visit him unless we have to. We didn't have to today, but I made the lunch (it's just a sandwich though), so I was determined to deliver it to him, ha ha.


ブライアンの職場から戻ってウィリアムの好きなテレビ番組を見ながらランチを食べ、終わったら今度は図書館の読み聞かせへ。
After we came home, we had lunch while watching William's favorite TV shows, then headed to the library for the story time.

図書館のこのおもちゃが大好きなウィリアム。
He likes this toy at the library.

図書館から帰ってしばらくしたら、今度はLet's Play Musicのクラスへ(初日でした)。写真はないけどウィリアム楽しんだ様子。7人くらいいて、ウィリアムのクラスに男の子はウィリアムだけ(苦笑)
After we came from the library, we had little time to play in the house, then headed out for William's first music class. He said he liked it. There were like seven kids in the class and he was the only boy there, ha ha.


とこんな感じに忙しい一日でした。夕飯は昨日と同じものを食べたので作らなくてよかったので助かりました。
It was such a busy day today. Luckily I didn't have to cook dinner tonight since we had the leftover from last night.

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

せっせと作ったお弁当を忘れられると、届けてまで食べさせたくなるよね!!
私も一度届けたことあるよ。
(出かけるついでだけど。)
約8年の間に2度ほど忘れてます。

mikeeks さんのコメント...

いや、、、せっせと作ってもいないんだな~。ただのツナサンドイッチだから(笑)。8年間で2度なら全然いいよ。ウィリアム1年に2回くらい忘れるんじゃないかなあ~。