2018/08/29

ウィリアム6歳 William is 6!



今日でウィリアム6歳になりました!
William turned 6 today!


一日学校で,その後すぐに音楽のクラスに行って,と忙しい一日でしたが,その後ご飯を食べてから家族で誕生祝いしました。
He had a busy day since he was in school all day and had to go to his music class right after we came home, but after we came home from music class, we had dinner, and then had a birthday party.


今年はチョコケーキの地球のケーキがいいとか言うもんだから,マジか?!って思ったけれど,やるしかないのでやりました。限られた時間でこれが精いっぱい。まあなんとか形になればいいのよ。
This year, he wanted an earth chocolate cake. I was like whaaaat?! but moms make everything possible right?! I did my best with the limited time I had, and I think I did an okay 
job.



ウィリアムプレゼントもたくさんもらいました。今更ながらスクーターと自転車の補助輪,木のおもちゃ,レゴ,本など。日本のじいじとばあばからも先日荷物が届いて,お菓子や本を送ってくれました。
William received many presents. I bought him a scooter, training wheels for his bike, and a wooden toy. Brian gave him a book and a Lego (Great Wall of China). His grandpa and grandma from Japan sent him a package too. 




この間の日曜日にはすでにブライアンの家族にもお祝いしてもらいました。6歳になったのでもうちょっと言うこと聞いてくれるかなあ。。。
We celebrated his birthday with Brian's family last Sunday as well. Now that he is 6 years old, I hope he will behave better...lol

0 件のコメント: