2015/02/18

長い一日 A Long Day




今日はすごく一日が長く感じました。夕べ仕事をしていて朝6時過ぎまで寝ずに起きていて疲れていたのと,ブライアンのトラックを修理に出したので今日はブライアンが車に乗って仕事に行ってしまい,どこにも出かけることができなかったので,家にずっといたということもあるかな。ウィリアムにカップケーキを作ってあげる約束をしていたけどめんどうくさかったので,簡単にできるクッキーを作って二人でむしゃむしゃ食べました。午後すごく眠くなって,ウィリアムはほおっておいて,一人で横になってちょっと寝ました(笑)

I seemed so long today. I guess I was so tired since I stayed up all night until six this morning. Plus William and I couldn't go out because Brian took his truck to the shop this morning and took our car to work. We were home all day and you know you can do only so much inside. I had promised William to bake some cupcakes, but I thought it was too much work, so I just baked some easy chocolate chip cookies instead. I got really really sleepy in the afternoon at one point and just lied down on William's futon mattress and slept about an hour. 



今晩はベイクドポテトスープ。わたしたちのお気に入り。簡単だしおいしいし♪

We had baked potato soup tonight. This is our favorite. So easy and yummy.






0 件のコメント: