2015/02/16

大統領誕生日 Presidents' Day






今日はワシントン大統領とリンカーン大統領の誕生記念日でした。天気が良かったのでどこかに行きたいところだったけど,わたしは仕事をしなければならなかったので,ブライアンがウィリアムを連れて買い物に行ったり,動物園に行ったりしてくれました。一緒に行けなくて残念だったけれど,独りだけの時間も静かでよかったです(笑)仕事に集中できました。

It was Presidents' Day today. Since it was such a nice day, I wanted to go out, but I had to work. :( Brian took William to the store and the zoo, and took care of him all day so that I can work on my project. I wish I could have gone out with them, but it was kind of nice to have a quiet time by myself at home. I could definitely focus on the job better.




今晩はスパゲティーミートソース。明日の夜もこの残りを食べるから作らなくていいのでうれしい!

We had spaghetti meat sauce for dinner tonight. We'll be having the leftover tomorrow night, so I don't have to cook, yay!




夕飯の後は,月曜恒例の家庭の夕べをしました。ウィリアムの要望で先週に引き続きボウリングをすることになりました。来週もやらされる可能性大。。。

After dinner, we had Family Home Evening. William wanted to play bowls again, so that's what we did for the activity. I have a feeling he wants to play bowls again next week...




0 件のコメント: