2015/02/21

またクッキー Cookies Again







これは昨日の投稿分だけど,またクッキーを作りました。おとといのと比べると全然焦げてなくておいしくできました。

夜はちょっと前にもらった日本の料理本に載っていた,ケンタロウの鮭の味噌バター焼きと粉ふきサツマイモを作りました。味噌味の魚やっぱおいしい!

This post was supposed to be for yesterday, but I baked animal cookies again and didn't burn them this time!

And for dinner tonight, I cooked salmon with miso and butter, and some yams. I love miso flavored fish!



それから今日(21日,日本では昨日)は妹の次男の誕生日だったので,プレゼントはないけどウィリアムに誕生日おめでとうの紙を持たせて写真を送りました。これ撮るのに10回以上シャッター押して大変だった!

Yesterday (today in the US) was my sister's 2nd son, Kanta's birthday, so I made William hold a piece of paper saying Happy Birthday and email the picture to my sister for him. Just to take a perfect picture, I had to take more than 10 pictures!

0 件のコメント: