2015/02/26

歌 Songs





今日はウィリアムが,教会の『子供の歌集』の中から「『モルモン書』の物語」と「神殿に行きたいな」の2曲をピアノで弾くようにせがんできて,しばらくの間交互に歌いながら弾いて,20回くらいは歌ったと思う。夜はご飯食べてからまたピアノと言って同じ2曲をせがんできたので,今度はブライアンに代わりにやってもらいました。笑 もちろんその間に台所の片づけをちゃんとしましたよ。

William wanted me to play the piano and sing Bood of Mormon Stories and I Love to See the Temple from Children's Songbook today. So I did for a while, like at least 20 times. He wanted the same two songs again after dinner, so this time I asked Brian to play the piano and sing. I had a good excuse. I had to do the dishes. :)




今晩の夕飯は久しぶりにタコサラダ。わたしはチップスの代わりにご飯でタコライスにして食べました。おいしかった~♪

We had taco salad for dinner tonight. It had been a while. I used rice instead of chips though. Yum.




0 件のコメント: