2015/02/14

バレンタインデー Valentine's Day










今日はバレンタインデーです。朝,みんなでプレゼントを渡し合いました。ウィリアムはブライアンから機関車トーマスの友達のヒロの木製のおもちゃと,新しいトーマスのDVDと,新しい本をもらっていました。わたしはブライアンにチョコレートをあげました。ブライアンからはもっと高価なチョコレートとクリーム色のきれいなバラをもらいました。

It was Valentine's Day today. In the morning, we gave presents to each other. William got a new Thomas the tank engine DVD, wooden Hiro (Thomas' friend), and a new Dr. Seuss' book. I gave Brian some chocolate. Brian gave me a lot more expensive chocolate and beautiful roses. 






それからバナナクリームパイも作ってみんなで食べました(ウィリアムは一口しか食べなかったけど)。

And I baked a banana cream pie, and we all enjoyed it (William only had one bite though). 




バレンタインの夕飯はビビンバ。韓国料理大好き!おいしかった~。今日はおいしいものをたくさん食べてとても幸せでした。笑

We had Bibimbap for dinner tonight. I love Korean food! So yum! I think when I get to eat so much of great food, I feel happiest. :)


0 件のコメント: