2015/02/19

今日も長い一日 Another Long Day



今日も一日長かった~。夕べは疲れていて早めに寝たのに,ウィリアムが夜何度もうなされて,こちらが眠れず(-_-;)おかげでまた昼間すごく眠くてまた1時間以上ウィリアムの布団の上で寝っころがっていた時間がありました。そんなわたしにウィリアムはおもちゃの食べ物を食べさせようとして幾つも持って来て,わたしはもうろうとしながら食べるふりをしていました(笑)。ところで今日はまた別のクッキーを作りました。これくらいかな,今日やったことは。でもちょっと焦げちゃった。元気があれば明日もまた作るかな。

It was a long day again today. I was dead tired yesterday, so I went to bed earlier, but William was groaning in his sleep and kept waking me up. So, I was again super tired today and took a nap (or trying to take a nap) on William's futon again for over an hour. While I was lying down, William was bringing all the toy foods to eat, so I had to pretend like I was eating them feeling half awake. William and I baked cookies again. They came out a little burned though. We might bake some more again tomorrow if I have the energy.


この建物の2階がブライアンの勤め先
 Brian's firm is on the 2nd floor in this building.

ところで今日はまだブライアンのトラックがカーショップにあったので,ブライアンを仕事に送り迎えすることになったんだけれど,帰りに迎えに行くときに,ずーっと一本の道を行けば着くはずなのに迷ってしまった。迷ってから気付いたけれど,そもそも最初から間違った道をまっすぐ走っていたので,そりゃ~着くはずがないわ。疲れていると何もまともにできない。今日は良く寝れるといいな。

By the way, Brian's truck was still in the car shop, so we all drove to his work this morning, and William and I were supposed to come get him later. There is no way anyone can get lost to get to his work since you just have to drive on a same road, but guess what, I got lost! I didn't realize until I got lost that I was on a wrong road to begin with! I can't do anything right when I'm tired. Hope I can sleep well tonight.

0 件のコメント: