2017/10/28

長~い一日 A Long Day


今日は朝から夜までスケジュールいっぱい。お祭り好きとしてはこういう日が大好きですが,ブライアンはかなりしんどかったと思う(笑)
We were busy all day today. I love busy day like this but it was probably way too much for Brian. lol




朝は近々奉献される予定のメリディアン神殿のオープンハウスに教会員でない日本人の友人とその旦那さん(現在教会をお休みしているアメリカ人の方)と行ってきました。ボイシ神殿とは全然違った作りでまた違った美しさでした。友人がたくさん質問があったので,いろいろ話しながら中を見て回ったのであんまりゆっくりそれぞれの部屋を見ずに終わってしまいました(笑)でもまだあと2回行く予定なのでそのときにでも。
In the morning, we went to the open house for the Meridian temple which will be dedicated in a few weeks. We went with one of my Japanese non-member friends and her husband who grew up in the church but is no longer active. My friend had many questions about the temple and the church, so I was focusing more on answering her questions than looking at the interior of the temple, so I didn't even realize we passed sealing rooms. lol I still have two more opportunities to go, so next time I hope to be able to focus more on the details of the temple.




午後は,ブライアンの家族と合流してFarmsteadに行きました。かぼちゃ畑やトウモロコシの迷路などがあるところです。ウィリアムはいとこの子たちやメイリ―(16歳だけど一応おばさん,笑)と楽しい時間を過ごしました。
In the afternoon, we got together with Brian's family and went to The Farmstead (where pumpkin patch, corn maze, etc. are). William and his cousins (and his auntie MeiLi) had a great time there. 

名前なんだろう。この上でジャンプ出来るようになってます。
I don't know what this is called. You can jump on it.

 コーンビーチ Corn Beach

 コーンメイズ(とうもろこしの迷路)Corn Maze

 キャンディーキャノン(前のトラックの筒?から飛んできてるキャンディー見えるかな?)Candy Cannon. Can you see the candies?

          
牛の車の乗り物 Cow train ride. 

ポテト袋を使って滑る滑り台 Potato sack slide 

くもの巣の遊具 Spider web


ブライアンとわたしはジャコランタンのためのかぼちゃをゲット。月曜日に作る予定です。
Brian and I picked a pumpkin from the pumpkin patch to make a Jack-o-lantern. We'll be carving the pumpkin on Monday. :) 




そして夜は教会のハローウィンパーティー。最初にディナー(チリとコーンブレッド)があって,その後に外の駐車場に出てトランク or トリーティング(trunk or treating)をしました。長~い一日だったけれどとても楽しい一日になりました。
And in the evening, we had a ward Halloween party. We had dinner (chili and corn bread) first, then went outside to the parking lot for trunk or treating. It was a long day, but was so much fun!



2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

すごく綺麗な神殿だね!
でも、2人が結婚式あげたところの方が素敵だなー。
キャンティキャノン、うちの貫太君にも体験させたい!
飴ちゃん大好きだから♡

mikeeks さんのコメント...

神殿きれいだよ~。それぞれ違う設計で,これはボイシのともソルトレークのとも全然違う。見た目はうちもソルトレークの方が好きだけどどっちもそれぞれ違った良さがあるよ。キャンディーキャノン,アメリカっぽいよね。かんちゃんよろこぶだろうな~(^^)