2012/12/30

クリスマス Christmas



 サンタさんからのプレゼントの中にプーさんのぬいぐるみがありました♪
Santa brought William a Winnie the Pooh bear.


 アメリカのじぃじとばぁばと
With American grandparents


頑張って作りました! “忍者”ブレッドクッキー
I did my best! "Ninja"bread cookies.


 ブライアンの実家のクリスマスツリーとプレゼントの山
The tree at Brian's parents and many presents.


ウィリアム新しいおもちゃをもらいました
William got a new toy.

クリスマスはもう終わっちゃいましたが,クリスマスの写真を幾つかアップします。そう言えば,クリスマスの日に雪が降ってホワイトクリスマスになりました☆

午前中は前の晩みんな寝るのが遅かったりしたのでゆっくり寝ていて,起きて身支度などしてからツリーの下にあるプレゼントを開けました。サンタさんやお互いからのプレゼントでいっぱいでした☆

午後はブライアンの実家に行ってくつろいでいて,夜ディナーを食べた後,プレゼントをみんなで順番に開けて行きました。サンタさんからのプレゼントや家族・親族からのプレゼントが山のようにあったので,家に戻ってきたのは夜中の12時半過ぎでした!まあ始めたのが遅かったんですけどね。楽しかったけれどさすがに疲れました~。

ウィリアムにとっては最初のクリスマスでした。たくさんのおもちゃやぬいぐるみや絵本や洋服などをもらって満足できたかなあ。

Can't believe Christmas is already over! I'll post some of the pictures. Oh by the way, it snowed on Christmas day, so we had a white Christmas!

We didn't get up until late morning since we all went to bed late on Christmas Eve. After we got up and got ready, we opened the presents that were under our tree. There were many of them from Santa as well as the ones from each other.

In the afternoon we headed to Brian's parents. We spent most of the afternoon relaxing. After we had dinner we started opening the gifts that had been piled up under the tree. Since we started late, it was after 12:30 am the next day when we came home. We had a great time with our family, but were so exhausted.

It was William's first Christmas and he got many gifts like toys, stuffed animals, picture books, clothes. Hope he was satisfied. :)

2 件のコメント:

katsue さんのコメント...

“忍者”ブレッドクッキー!!楽しい。すごいアイデアだね。ウィリアムくん、首もしっかり座っておじいちゃんのひざの上の写真もかわいいね。

mikeeks さんのコメント...

完全かどうかよく分かんないけれど,首座ってきたねえ。だいぶ楽になった。写真撮るといつもまゆげがつながっているように見えて超うける。忍者ブレッドクッキー超めんどかったけれど面白かった。また別の簡単なレシピでやってみようと思う。オンラインで型買ったの。Think Geekっていう面白いサイトがあって日本の物とかも売ってたりする。