2012/12/22

思いがけない贈り物 Unexpected Gift




今日思いがけず荷物が届きました。ブライアンの物だろうと思って箱を見たらわたしの名前が書いてあるではないか!送り主は同じホームワード出身でユタに住んでいる友達。箱の中にはウィリアムへのプレゼントやラーメンまでたくさん入っていました!写真のゾウさんのやつは手作りで,よく見るとゾウさんの下にウィリアムって刺しゅうしてくれてあります。とってもとってもうれしくてありがたかったのでここでお知らせ♪ 

ちなみに,頭に乗せているクリスマスの帽子,ブライアンが今日買ってきてくれたんだけれど,ウィリアムの頭が大きくて入りませんでした~残念!

A package arrived unexpectedly today. I thought it was for Brian, but as I looked the label on the box, I saw my name! It was sent by my friend who is from the same home ward and living in Utah now. There are many gifts for William in the box, and she even sent me some ramens too! She handmade the one with an elephant patchwork, and if you take a close look at it you can see the name William underneath. I was soooo happy to have received the package and was so grateful for my friend, so just had to mention on my blog.

By the way, Brian just bought the Christmas hat William has on his head, but it was too small for him to wear. Too bad!

2 件のコメント:

katsue さんのコメント...

はは、クリスマス帽に金太郎前掛け。ウィリアムくんまんざらでもない感じが面白い!やっぱり、かわいいなあ。

mikeeks さんのコメント...

金太郎の前掛け超気に入って(わたしが)写真撮らずにはいられなかったんだけれど,クリスマス帽とのミスマッチがこれまた不思議と似合うというか。笑 かわいいんだけれどそれよりもひょうきんな感じで面白いよウィリアムは。