2013/01/24

3D パズル 3D Puzzle



この間の月曜日の「家庭の夕べ」の活動で3Dパズルをしました。パズルはクリスマスのときのサンタさんからの贈り物の一つ。うちは場所がないので1000ピースとか平たいパズルをするよりも立体の方が場所をとらなくてもいいということでサンタさんが考えてくれたみたいです。意外と難しい!ブライアンもわたしもかなりはまりました。まだまだ出来上がるまでに時間がかかりそうです。

For the last Family Home Evening, we did 3D puzzle for the activity. It was given from Santa as a Christmas gift. Since our apartment is small there is no place to do a regular puzzle, so Santa was so clever to give us 3D one which doesn't take much space. But, it's more difficult than I thought! Brian and I spent a good two hours working on it and it will still take a long long time to complete.


2 件のコメント:

katsue さんのコメント...

これ面白そうだね〜。初めて見た!

mikeeks さんのコメント...

まだやってるの実は!面白かったのはピースを2Dでつなげるところまで。組み立てでかなり手こずってます!