2013/01/18

初ベビーカー First Time Stroller



これも15日のこと。初めてベビーカーにウィリー君を乗せて近くのお店に散歩がてら出かけてきました!3階に住んでいるのでベビーカーの持ち運びが大変でしたが頑張りました。外気温が低くて寒かったけれど陽が差していて気持ちのいい午後だったので,ウィリー君にとっても自分にとってもちょうど良かったんじゃないかと思います。ウィリー君は外の空気が冷たくて固まって静かにしてました。笑

This is from 1/15 as well. I put William in his stroller for the first time and went out to the stores nearby. It is hard to get out the apartment since we live on the 3rd floor. I had a hard time carrying the stroller up and down the stairs, but it was worth it. It was a nice sunny afternoon and I felt good going out. I think it was good for William too although he was kind of surprised to be outside being cold. He was awfully quiet while we were out. lol

0 件のコメント: