2013/02/13

3Dパズル完成! 3D Puzzle Completed!!






もう1週間以上前のことになるけれど,家庭の夕べの活動としてやってきた3Dパズル完成しました!組み立てにかなり時間がかかりました(ほとんどブライアンがやってくれました)。ウィリアムも参加してくれたけれど,途中でミルクの時間になって,ミルクを飲んだら即アウト。笑
このパズル絶対にやり直したくないです。苦笑

We finally finished this 3D puzzle a little over a week ago at Family Home Evening. It took us (well, Brian did most of it) a long time to build it. William tried to help us but got hungry soon after we started the activity, and after he was done with milk, he was completely out. lol
I do not wish to take this puzzle apart and do it again ever!

0 件のコメント: