2015/09/08

幼児教育プログラム第2週目 Early Learning Readiness Program Week 2







今日はまた図書館でのYMCAのプログラムに行ってきました。第2週目の今日はフルで2時間きっちりありました。遊びながらブロックやアルファベットのパズルなどで自分の名前をつづったりと,これから学習することにもっと焦点を当てていくようです。

William and I went to the Library for the early learning readiness program sponsored by YMCA. It's the second week of the program and they are going to focus more on learning, rather than just playing. 




夜は昨日祝日ですっかり忘れてしまった家庭の夕べをやりました。活動として近くの小学校の遊び場に遊びに行きました。帰りに宣教師に会いました。明日うちに夕飯来る予定なのでその様子についてはまた明日。

We had Family Home Evening tonight since we totally forgot to do it last night (it was a holiday). We went to the playground of the elementary school nearby and played for a while. On the way back home, we ran into the missionaries. They are coming tomorrow night to our house for dinner. I'll post on that tomorrow. :)

0 件のコメント: