2015/09/21

お母さんへの誕生日プレゼント??? My Birthday Gift???




今日ウィリアムはプリスクールで,また紙皿を使った工作をしてきました。今日はアルファベットのD/dを学んだようで,Dから始まるDog(犬)を作りました。これと前回のピエロ(Clown)を両方持って,「おかあさんのたんじょうびにどっちあげる?」とかなんとか何度も言ってました。「どっちでもいいよ~♪」なんて言ってみたものの,内心プレゼントこれかよー!って(笑)

William learned the letter D/d in pre-school today, and they made a dog with a paper plate. When we came home, he found the Clown he made last week in pre-school and kept saying "Which one would you like for your birthday?" I said "Whichever you want me to have", but I had "What the heck! Is this what I'm getting?!"kinda feeling. lol




今日の夕飯はジンジャー・ライム・チキン。これが簡単でおいしいんです!おいしいものが多すぎる~。幸せな悩みですね。

We had Ginger Lime Chicken for dinner! It's one of our favorites! Too many favorites! :)

0 件のコメント: