2015/09/04

手作りサルサとピザ Homemade Salsa and Pizza




今日は金曜日で,朝スーパーに買い物に行く以外には特に用事がありませんでした。パクチーが腐りかけていたので使いたいと思い,ホームメイドサルサを作ることにしました。まあまあおいしくできました。

There was nothing special going on today, so I was trying to organize closets and playing with William. Then I decided to make homemade salsa since cilantro was going bad and I wanted to use it up. It turned out pretty good. :)




夕飯は,何を作っていいかアイデアが思い浮かばず,朝ブライアンがピザでも買ってこようか?と言っていたアイデアを借りてピザを作りました。サラミとマッシュルームとピーマンのピザです。ピザはいつ食べてもおいしい♪

I had no idea what to cook for dinner tonight. Before Brian left for work this morning, he told me that he could just go get some pizza for dinner, so I just stole his idea and made pizza. I can have pizza anytime! :)


ところで昨日からとても寒ーい!今朝も結構冷え込んでついに暖房入れました。もう夏は終わりです。

It's been pretty cool since yesterday. I had to turn on heater this morning. Summer is over for sure.


0 件のコメント: