2015/10/01

とんかつ Pork Cutlet



夕べウィリアムがなぜか分からないけれどぜーんぜん良く寝てくれなくって,ほとんど寝れませんでした。超寝不足。夕飯面倒くさくて作りたくなかったけれど,どうしてもとんかつ食べたくって,作りました。久しぶりだったせいか,超~おいしかった!ソースかけてから味噌だれにすればよかったなあと後悔。また今度。あ,ちなみにキャベツあったけれど切るのめんどうくさくて別途で生野菜だしました~。邪道だよね。

I was super tired today because somehow William didn't sleep well at all last night and kept me awake all night! I was so tired to cook dinner but I was planning on cooking pork cutlet and really wanted it, so I just had to. It had been a while since we had cutlet, and it was so yummy!

0 件のコメント: