2015/10/27

パンプキンパッチ Pumpkin Patch







今日はウィリアムのYMCAのクラスでザ・ファームステッド(詳しくはこちら→http://www.farmsteadfestival.com/)に行きました。天気はよかったけれどすごく寒くて,もっと厚いジャケットを持って行けばよかったと後悔。それより後悔したのがカメラ!小さいデジカメの電池が切れそうだったから,一眼レフを持って行ったら,なんとカードが入ってなかったー!が~ん!!!でも同じクラスのママ友が写真何枚も撮ってくれてありがたや~~~。ウィリアムもとても楽しんでてよかったです。YMCAがお金出してくれたので無料で入れたのもよかった!

The YMCA class William goes to went to a field trip to The Farmstead in Meridian this morning during the class hour. It was a nice day but waaaay cold for me. I didn't bring my warm coat on, that was a big mistake. But the biggest mistake I made was about my camera. My little digital camera was almost out of the battery, so I grabbed my SLR, but it didn't have a memory card in! I was so mad at myself and so sad! But one of the mom friends (Paulina) was kind enough to take many pictures of William. And another friend (Hyacinth) took some too. I was so grateful for them! William and I had a great time, and the best of all, YMCA paid for all of us, so it was free! Yay!

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

初めて投稿します。
写真かわいいね(^◇^)
イベント楽しそう(^○^)みっ子ちゃんの好きなタダだしね(^-^)私もタダは大好き❤
ブログしていたんだね、今度からこっちをのぞきに来てみようかな。
日本語と英語文が載ってるから英語の勉強になる!!
私も英語勉強しようと思ってるのでぜひこのブログをみて学びます。
あんま

mikeeks さんのコメント...

あんま,コメントありがとう!ブログのこと教えてあったと思った!ごめんねー。これならみんなに好きなときに見てもらえるしね。ちなみに,英語はいい加減です。日本語と英語とまったく同じに書いてないからわたしの英語をうのみにしないでねー!