2015/12/11

人参スープ Carrot Soup




今晩は人参スープを作りました。図書館から借りてきたウィリアムの本に出てくるスープで,レシピが載っていたので作っていたいと思っていました。自分が人参嫌いだからどんなのができるか不安だったけれど,これがすんごいおいしかった!これ人参嫌いの人にいける!健康的だし!レシピにはなかったけれど生クリームとクルトンを乗せておいしくいただきました(^v^)

I made some carrot soup for dinner tonight. The recipe was in the "Carrot Soup" book William had checked out from the library, and I had been wanting to make it. I don't like carrots, so I was skeptical about this soup, but it turned out super yummy! And so healthy! Highly recommended to those who don't like carrots! I put some cream and croutons on top (the recipe didn't call for them, but the soup tasted yummy with them). 



これは昨日の夜の神殿。久しぶりに夫婦で神殿行ってきました。クリスマスのライトとかあるかと思ったら何にもなくってちょっと残念~。

This was from last night. Brian and I went to the temple together for the first time in several months. I was a little disappointed that they didn't have any Christmas lights or decorations. :(

0 件のコメント: