2015/06/27

暑い日 A Hot Day


今日は暑い一日でした。でも天気予報では明日は今日なんかよりも全然暑いみたいです。40度越えっぽいです。

It was a pretty hot day, but according to the weather forecast, it will be so darn hot tomorrow, way over 100 degrees. :(



今朝暑くなる前にウィリアムと散歩がてら運動しに行ってきました。ブライアンは別に同じルートを走りに出かけました。わたしたちは先日と同じようにまた学校の遊び場で少し遊んで帰りました。

Before it got hot this morning, William and I went out for a walk (I pushed his stroller). Brian went for a jog on the same rout. William and I stopped at the elementary school nearby again to play for a while.



家に戻ってから,庭の手入れ?をしました。芝を刈ったり,草を抜いたり。これまで自動じゃない手押しの芝刈り機であまりちゃんと芝が刈れないやつ使っていて,自動芝刈り機をずっと買いたいと思っていたので,今日の午後買いに行きました。うれしい~!

After we got back home, we worked on our yard and decided we needed a power mower, so in the afternoon, we went to Home Depot and finally got a power mower, yay!!!



今晩夕飯を食べた後,Chick-Fil-A(チックフィレ―というファーストフードのお店)にミルクシェイクを買いに行きました。わたしはクッキーアンドクリームを買ってウィリアムと食べました。最高においしかった~!

After we had dinner tonight, we went to Chick-Fil-A and got milkshakes. I got Cookies & Cream and shared with William. It was sooo good!

0 件のコメント: